Wednesday 29 July 2015

Camira Membantu Menghilangkan Jeragat Dengan Cepat

Camira Membantu Menghilangkan Jeragat Dengan Cepat | Risau masalah jeragat yang tak hilang-hilang? Sudah banyak berhabisan duit untuk hilangkan jeragat tetapi jeragat makin menebal dan makin jelas kelihatan.

Nah saya ada jalan penyelasainnya. Jom ikhtiar dengan Camira Skincare untuk menghilangkan jeragat dalam masa kurang 1 bulan tanpa kesan sampingan.

Testimoni Camira Skincare Untuk Masalah Jeragat/ Pigmentasi



Testimoni kredit: Camira Malysia

Bagaimana Camira Membantu Menghilangkan Jeragat?

Jeragat atau Melasma adalah perubahan warna kulit gelap (bintik-bintik hitam) yang muncul di wajah disebabkan peningkatan penghasilan melanin oleh tubuh. 

Terdedah kepada cahaya matahari terik, perubahan hormon dan pengambilan ubat-ubatan boleh menyebabkan peningkatan penghasilan melanin dan menjadikan warna kulit lebih gelap.

Selain mandapatkan rawatan Melasma, ada cara penyelesaian menggunakan bahan-bahan semulajadi untuk merawat jeragat yang terdapat di dalam Camira Skincare.

Bahan-bahan semulajadi menghilangkan jeragat ialah :

Vitamin C

Googled Image

Vitamin C adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi kulit dari sinaran matahari, membantu memperbaiki masalah jeragat dan mencerahkan kulit semulajadi.

Vitamin C juga menggalakkan pembentukan kolagen kulit semulajadi. Krim Malam Camira dan Elixir Re Serum Camira mengandungi kedua-dua antioksidan iaitu Vitamin C dan E.



Licorice Extract (Ekstrak Akar Manis)

Googled Image

Ekstrak Akar Manis bukan saja membantu mengurangkan radang kulit, ia juga memudarkan melanin pada kulit. 

Akar Manis mengandungi kompaun aktif dipanggil Glabridin yang membantutkan enzim penyebab melanin apabila kulit terdedah pada sinaran matahari. Glabridin ini mengurangkan penghasilan melanin dan penggunaan yang berterusan akan memudarkan bintik-bintik hitam.

Kajian juga mendapati Akar Manis lebih berkesan dari penggunaan bahan terlarang iaitu Hydroquinone untuk mencerahkan kulit. Pembersih Muka Camira dan Krim Malam Camira mengandungi Ekstrak Akar Manis.



Alpha Arbutin

Googled Image

Alpha Arbutin diperolehi dari pokok Bearberry,bahan pencerah semulajadi. Ia mencegah pembentukan tyrosinase, enzim yang menghasilkan melanin melalui proses oksidasi.

Penggunaan Alpha Arbutin membantu mengurangkan jeragat pada kulit, memperbaiki warna kulit tidak sekata dan membantut dan mencegah aktiviti tyrosinase.

Pembersih Muka Camira dan Krim Malam Camira mengandungi Alpha Arbutin.



Lemon Ectract

Googled Image

Lemon mengandungi citric acid yang membantu mencerahkan kulit semulajadi. Ia adalah home remedy yang sangat berkesan untuk memudarkan parut dan meluntur bintik-bintik jeragat.

Pembersih Muka Camira mengandungi ekstrak lemon.


 - Camira Skincare merawat jeragat tanpa menghakiskan kulit, tidak menjadikan kulit lebih sensitif terhadap cahaya matahari sehingga menyebabkan jeragat bertambah.
Camira Skincare tidak menipiskan kulit.
Camira Skincare mencerahkan kulit semulajadi , tidak mengandungi bahan kimia berbahaya yang memutihkan kulit sehingga lari dari warna asal kulit dan  menyebabkan lebih mudah jeragat naik dengan lebih tebal.


Berminat untuk dapatkan Camira Flawless Skin Set dan Elixir Re Serum Camira?



Hubungi saya:

Farah 012-205 0904

Website: www.camiraskincare.blogspot.com
Facebook : https://www.facebook.com/camiraskincare
Instagram : @CamiraSkincare

No comments:

Post a Comment